یه ترانه ی دیگه از دوستم... :)

وقتی ازم دوری         حس میکنم نیستم

حتی تو رویاهام         تو سایه وامیستم

وقتی ازم دوری         خورشیدبیهودست

همبستر شبهام        فکرهای آلودست

دستای تو دورن         چشمای من نزدیک

مسافرخاموش          تو کوچه ی تاریک

هم پرسه بامجنون     هم تیشه بافرهاد

خواهان دستاتم        بی حرف،بی فریاد

این ساعت خسته     این مرد تکراری

هم درد باسیگار        باقرص وبیداری

دستای تو دورن         میمیرم اینجوری

حرفامو باورکن          وقتی ازم دوری...

                                                "م.پژواک"

 

+وای...تو چقد قریحه داری دخدر... :)



نظرات شما عزیزان:

علی اص
ساعت4:53---12 فروردين 1393
))) به نویسندش بگو دمش گرمو سرش خوش باد .



بدم روش آهنگ سازی کنن؟ )))))))))))))
پاسخ: چرا که نه؟!؟! :))) :]]]


علی اص
ساعت18:31---11 فروردين 1393
این ترانه چقد خوبه . خوشمان آمد. آنقدر ک با نویسنده ی این ترانه توافق کنم با مامانم قهر کنم اینو بخونم جدی میگم



حتی الان داتم با ملودی میخوندمش



این ساعت خسته این مرد تکراری

هم درد با سیگار با قرص و بیداری



فردا آهنگش در اومد میدم دانلود میکنید ))))
پاسخ: ههههههههههه! اوضاعی داریم با نویسنده ی این ترانه! :) ایشالا دانلودشم میکنیم حالا! D:


ملیکا
ساعت14:07---11 فروردين 1393
خیلـــــــــــــــــــــــــــ ـی خوب بود.. ؛؛) 8->>
پاسخ: هان! :))) :]


Reyhane
ساعت0:23---9 فروردين 1393
ما بيشتر مهديه ي عزيز

بهترين كارو كردي نكين

به اين مهديه باشه ما بي نصيب ميمونيم

از اين كارا بيشتر بكن نكين من بشتتم
پاسخ: چاکریم... :) ;)


م.پـــ
ساعت19:11---8 فروردين 1393
بامن بود نگین ب خودت نگیر

چاکریم ریحانه



نگین ؟ نگین ؟ تو نباید یه اجازه بگیری ؟

یه اهنی ، اوهونی ...
پاسخ: نخیرم...دلم خواس گذاشتم!به توام ربطی نداره!


roshanak
ساعت17:58---8 فروردين 1393
خیلی خوبه!
پاسخ: بعله :)


Reyhane
ساعت14:51---8 فروردين 1393
جقد تو خوبي آخه???



عالييييييييييييييييييييي
پاسخ: چییییی؟! یکی دیگه نوشته اینو بعد من چقد خوبم؟! D:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: هر چی دلم بخواد!!! ، ،

تاريخ : جمعه 8 فروردين 1393 | 11:16 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.